Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

VIMBORÁK...

2008.08.05. 11:34 - nyilasmisi

Hmmm... megint kicsit vegyesek az érzelmek... újabb miniszabin túl, újabb tapasztalatokkal... Jelentem, megvolt a harmadik Balcsis fürdése a BABunknak...:) - nagyon szép időnk volt...Elárulok egy titkot... miközben ringatóztam a Balaton vizén, egy gumimatracon, szólt a zene, sütött a nap és csak ennyit suttogtam (félhangosan, hogy tuti hallja a gyerekem:D): Na, ez a BOLDOGSÁG... (mosolygott a szivem is). Azt akartam, hogy tudja, hogy érezze... hiszek benne, hogy emlékezni fog rá...

Na, de vissza a lényegre... Nem tudom... nehéz lesz kimondani, de ki kell, mert itt az ideje... Marion megkapta a pókfonál státuszt a barátságunkban...de nem is ez a jó szó... inkább a KÖZÖNY-t adom neki... nem a barátságunk gyengült, hanem az érdeklődésem irányában...illetve a magánszférájával kapcsolatban...

Ez lesz a legjobb mindenkinek... jelenleg azt érzem, hogy az az értékrend, amit eddig képviselt és büszke voltam rá, az megszűnt és már lassan nem marad semmi, ami büszkeséggel tölt el vele kapcsolatban, hacsak nem a közös MÚLT...de már semmi más...Biztos, hogy nem jött el még a vég, de egy tuti... most egy kicsit hagyjuk egymást...

Viszont azért akad jó is... cserébe egy másik Babar-barát meg visszatért és egy MaLac is... ez valahogy mindig igy van... egy-egy kapcsolat gyengül, mig másik erősödik... Egy a lényeg, hogy el nem vesznek SOHA...mint ahogy Marion sem... csak most más amplitúdón mozgunk... ez nam baj...ez egy ÁLLAPOT... majd lesz valami...

Addig is üzenem az ÖSSZES VIMBORÁMNAK: SZRTLK BENNETEKET!!!

(U.I.:jelentem, alig hisztiztem a 7vgn és nem indultam biciklizni sem :))))))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr98601553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BABAR 2008.08.05. 20:51:04

Nagyon imádlak Muccikám!!
Mi már vagyunk egymásnak, ez van! :)

Marion 2008.08.12. 18:17:51

na, hát én meg ezt most olvasom. klassz, hogy a blogjainkon keresztül üzengetünk egymásnak. XXI. század.
úgy látszik ez kiöli belőlünk az "egymás szemébe nézve mondjuk meg a bajunkat" intézményét is.
belőlem is, persze, én se vagyok különb.
ámbátor, ha nem tudsz úgy elfogadni, amilyen vagyok, ahogy vagyok, akkor nincs miről beszélgetni tovább.
nekem is sok problémám volt,/van veled, talán el kellett volna mondani mindent, elejétől fogva. most már nem fogok vagdalkozni, kisstílű lenne...
nem akarok magyarázkodni, de ez én vagyok. a magánéletemmel, a kapcsolataimmal, az intelligenciámmal, az egyébként konzervatív értékrendemmel (bármennyire furcsa is ezt olvasni), a humorérzékemmel és az oroszlánság minden tulajdonságával együtt.
ha így nem tudsz elfogadni, ha így nem vagyok "elég jó" (félek sose voltam elég jó... vagy hozzád képest senki sem elég jó...), ha így nem vagyok "vállalható", akkor azt hiszem annak a pókfonálnak is reszeltek és nincs miről beszélgetnünk tovább.
véleményem szerint az emberek nemcsak akkor barátkoznak a másikkal, ha nekik tetsző dolgot csinálnak, vagy úgy élnek, ahogy nekik tetszik, hanem akkor is, mikor nem. mert valamiért szeretik, a Barátjuk, valamiért jó nekik együtt.
az a baj, hogy túl sokat foglalkozol a magánéletemmel (néha még irigykedsz is talán titkon???), holott tényleg van most ezer más dolog, amivel foglalkoznod kell(enne), meg hogy olvasod a blogot.
és akkor itt legyen is egy pont a végén. további kellemest.

Marion 2008.08.13. 01:44:19

ööö... lehet túlreagáltam kicsit. fos napom volt. összekaparom magam és jelentkezem. de nem holnap és nem augusztusban. majd egyszer, valamikor. ha tényleg készenállok rá.
ölelgetés.
süti beállítások módosítása