Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

update...

2008.09.28. 09:37 - nyilasmisi

igazából lehagytam néhány fontos paramétert a 4D-s témáról... Rezső jelenleg kb. 30 cm és 80 dkg - a néni szerint kicsit nagyobb az átlagtól, dehát egy nyakigláb apától és egy bigsegg anyától nem is várunk másfajta utódot... :DDD...ezt követően még azt is elsütötte, hogy nagyon szép gyerek, mert korához képet szépek a vonásai és elég kisimultnak tűnik...(khmm...nem vagyunk meglepődve:DD)

Marion! - köszi a linket... tegnap elmentem a BABARUHABÖRZÉRE... Gyerekek...legközelebb max, ha Rezső már megvan...ott mászkált egy csomó kibaszottul okos szülő, aki mindenről tudott mindent, mindent csípőből kért és rendelt...csak ámultam...akkor én most egy szar szülő vagyok...?????....nem...csak nincs időm annyit netezni, meg nem járok a játszótérre, meg a játszóházba, meg bébi klubba, meg a franc se tudja, hova, ahonnan a "szakmai" jellegű infókat lehetne megtanulni... na, de nem is bánom...egy darab sapkát lőttem BABnak, azt ennyi...cserébe akciósan parkoltam és már akkor mentem ki, mikor nem kellett belépő...szereztem egy pár hasznos katalógust, meg szórólapot...illetve valami mammer klub kártyát, ami majd nagyon jó lesz...:))megtudtam, hogy bababhordozó, vagy babaülés, illetve azt is, hogyha jövőre mennék, akkor már tudni fogom, hogy ez nem más, mint a "nejlonrucik" börzéje, és egy hatalmas turkáló...ami nem baj, csak nem erre számítottam...viszont megfigyeltem miket kell venni...pl.: pelenkát...de azt bálában!!! :D - mindenki azt vitt szinte semmi mást...de sebaj...oda is szereztem valami kupon félét... :))) Lényeg, hogy ott voltam, tapasztaltam, tanultam...és megtettem egy újabb lépést a szülővé válás felé...

Bevallom hősiesen azért sem akartam nagyon költekezni, mert jövő pénteken go to Austria és rápattanok a bébikánaánra...két emeletnyi csupa babyholmi...és akkor a márkaboltokat még nem is soroltam, mint pl.: ZARA...:)))))))) ALIG VÁROMMMMM...Viszont tegnap még rájöttem valamire...utálom, hogy habcsókplüsst kell csinálnom a gyerekemből, ha nem válogatott helyekről akarom öltöztetni... annyi undipók rugi, meg nyálas kardigán, meg fürdőlepedő, meg világoskék szirupnyák, hogy az valami fergeteg... :))) de ne aggódjék senki...már kezdek ráérezni, honnan meríthet igazi stílust a fiam... pl.: innen :D - http://www.vampiregang.com/... és még gyűjtöm őket... :)))) Miért van az, hogy amikor egy eladó rámnéz, megkérdi a gyerek nemét és rámegy a lepekfingkékre??? - abba, járassa a gyerekét az átlag gyógyegér szülő...nem látják, hogy én nem a habdauerbarbieklánhoz tartozom??? :))) - de nem haragszom rájuk...hisz, hogy tudnák ezt maguktól???...ők átlagosak... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr50685366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babapa 2008.09.28. 10:49:07

Rezső már akkora mit egy jó megtermett Császár szalonna......:))))))))))))))

JUJUJJJJJJJJJJJJJJJ

Babapa 2008.09.28. 10:49:57

És ez pont olyan hogy MEGZABÁLOM ŐT......

Marion 2008.10.01. 11:39:44

végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :)))
süti beállítások módosítása