Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

bébibogyó...

2008.10.20. 09:31 - nyilasmisi

Szombaton kaptun egy kis izelitőt a gyermeknevelés titkos tárházából...hogy kitől? hát az én szeretett főnököméktől, ugyanis újra együtt töltöttük a szombati napot...sőt igazából vasárnap hajnal 5-re értünk haza... jó' szarul éreztük magunkat...:DDDD

A lényeg, hogy az ő majdnem 3 éves szőke kincsük olyan csudapofa, hogy a terhességi érzékenykedésből adódóan, szinte végig bőgni tudtam volna :))) Egy az, hogy zsönyörűséges, kettő, csuda egy dumája van, három, olyan szintű őszinte szeretetet áramoltat, hogy attól valóban csak bőgni lehet.

Megtanultuk, hogy működik a zenélős bili... hát majdnem jól... következő a sztorim:

Drága gyermek most próbál rászokni a WC-zés tudományára, igy hol a bilihez, hol a nagy porcelán istenhez szaladgáltunk. Édesbogár volt, mert mindig felkiálltott, hogy: "MIKI, PISILNI KELL!!!" :)))... és már rohantunk is... az első ilyen alkalommal, egyből jelezte, hogy ő a nagyba "szeretne", igy gyorsan előkaptam, az erre a célra legyártott WC-ülőke-lépcső kombinációt, majd villám mozdulattal lerántottam a csepp harisnyáját, a body-ja lebiggyedő részét behajtottam a kis derekához és máris boldogan csurgatott...ezt követően, néhány másodperc múltán közölte, hogy nézzek bele a klotyóba, milyen szépet csinált... :) (még jó, hogy nem kaka vót :D) na, de ez még mind semmi...

kb 10 perc után ismét jött a jól ismert felkiálltás: "MIKI, PISILNI KELL!!!" :)))... egyszer benyeltem és futottam is vele, mint a gyalogkakukk, majd megvilágosodtam, hogy konkrétan szivat a Drága...:) Aztán még 3x, 4x bedobta a pisis szöveget, de már nem dőltem be... mondtam is a többieknek, hogy: "Figyeljétek meg, a végén az lesz, hogy nem hiszünk neki és be fog csurizni...":))) egyébként összességében nem is bántam, hogy ennyit szaladgáltatott, hisz igazi terhes vagyok, aki kb. negyed másodpercenként tud vizelni, és igy legalább én üritettem minden egyes kirohanásnál:)))))

Egyszercsak eljött a vacsoraidő... Szépen uzsizgatunk, majd meglepő módon jött a MIKI-s felkiálltás, de most kivételesen az apja rohant vele, de egy félpillanat se, megjelent mellettem a bilijével, meg némi kis papirral és közölte, hogy ő neki mellettem a legjobb és akkor ő most ott fogja csinálni... :) Csinálta... "yuuupppiiiiiii....de ügyes vagy!' - harsantunk fel mindahányan... ugyanis megszólalt a bili ZENLŐS része, ami azt jelezte, hogy ez bizony valami a biliben... a nagy örömködés közepette édesapja felpattant kirántotta a gyerek alól a műanyagot, majd kommentel: - " B@zd meg NYÚL ez kaka!!! :)))...és már szaladt is a budi felé...NYÚL, aki egyébként meglepő módon az édesanya, futott is rögtön a gyerekkel a "kakahordó" után, hogy lemossák a végtermék maradékát... :) NYÚL félperc után visszatért, majd közölte, hogy édesapa a budi mellé lögybölte a cuccot, igy kicsit még legyünk türelemmel, meg azért vacsorázzunk tovább bátran :DDD...ahh...hadd el :D...nem akarnám túlspilázni, de aztán kb. 5 perc elteltével szaladgát a kisbabu, majd egyszercsak megállt a konyhakövön, elkezdte böködni NYÚL vállát, aki rémülten felkiálltot: "LILI, te most komolyan pisilsz?!":))) és IIIGGGENNNNNNNNN... ugyanis kiderült utólag, hogy édesapa kicsit korábban gondolta lezártnak az előző kaka témát...na, erre megint felpattanás...édesapa rohant fürdetni, NYÚL szaladt az erkélyre a felmosó szettért, majd odakiállt: "AZÉRT TI EGYETEK NYUGODTAN":DD... konkrétan potyogtak a könnyeim már úgy nevettem, illetve konkrétan majd be pisiltem...de ez ebben a sztoriban már nem is meglepő...:) Mindeközben BABAPA halkan megjegezte, hogy igazából a gyereknevelés pont ugyanolyan, mint ha kiskutyát tartanánk... és lássuk be... ebből az aspektusból, pont ugyanolyan :DDD... amikor mindenki elfoglalta a "baj" előtti helyét édesapa megszólalt: "végülis, én is rászoktam engedni a végén egy kis pisit... a lányomnak meg nem hagytam..." - na, ez aztán végleg betette a kaput...de asszem tényleg nem cifráznám túl... :D

De ha ennyi sokk nem lett volna még elég, akkor volt ott még más testnedv is... és ekkor jött a RÉM: - az orrszivó... :( A gyerek már a látványától tönkre ment...viszont NYÚL roppant ügyes anyuka, hisz mindezt egy morzsaszivóval nyomja, mert az mindenhova könnyedén elszállitható, még akkor is, ha esetleg utazna az ember lánya...

Drágabogaram...anyira kimerült ebbe az egészbe, hogy már csak elhaló hangon annyit mondott, hogy: miiikkkkiiiii.... és könnytől csillogó szemmel a nyakamba borult, ráült Rezsőm fejére, szorosan megölelt, majd elpilledt...(kicsit simiztem a hátát, szuszogott nagyon, de ez volt az este legszebb pillanata - most, hogy közelgem az anyasághoz ez még jobban meghatott, mint általában...)...de ne gondold, hogy ezután az jön, hogy és akkor bevittük a helyére, és...blablabla...

Hirtelen felpattant és megkérdezte: MIKI, játszunk????....wwhááááááááááááá, ezt nem hiszem el:DDDD (még egy egész órát birta - takonyban úszva, küszöbön a megfázás szélén...én hősőm...)

Hát, ez történt a nagyvilágban...:)))

Ezek után bátran állithatom, mindketten készenállunk a SZÜLŐI LÉTRE...ha másra nem, erre biztosan jó volt ez a 7vge...

De még egy gondolat engedtessék meg... BABAPA az én másik hősöm...annyira édesen és örömtelin hagyta, hogy az a csepp lyány magával ragadja és megmutassa az összes zenélő babáját, hogy táncoljon vele Tiesto-ra, hogy hagyta hogy kétpofára tömje földimogyoróval és persze kirúzsozza bordó LABELLO-val, ami lemoshatatlan...ja, és persze azt is, hogy leegye a fehár trikóját céklával... Szóval, asszem remek apukát választottam magam mellé... SZRTLK!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr99722612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marion 2008.10.20. 12:51:37

én tudtam, hogy Gyuli jó apuka lesz... ;)

BABAR 2008.10.20. 19:44:42

Kész..... besírtam.... kb. 10 perce potyognak a könnyeim a röhögéstől.... és a legszebb hogy nem tudom abbahagyni:DDDD Látom magam előtt, ahogy BABAPA bordó szájjal, Barbie babával a kezében tombol:-))))

nyilasmisi 2008.10.21. 08:19:50

Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD
süti beállítások módosítása