Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

Állapot, avagy egy újabb helyzetjelentés...

2008.10.13. 18:29 - nyilasmisi

Na, akkor meg is érkeztem....

A BRENDON EGY KAKA...mondom EGY KAKA... :D Azon túl, hogy drága, nem is lehet jó dolgokat kapni... Én nem vagyok hajlandó tucat cuccot húzni a gyerekemre... illetve helyesbitenék...ha tucat, akkor legalább legyen olcsó...

A másik...Életem legnehezebb dolga ez a babakocsi vásárlás... milyet, hol, mennyiért, szine, formája, szaga...stb...és nem is tudom... akarom, hogy legyen benne valami dög és szivesen menjek vele sétálni, hamár egy veder pénzt áldozunk rája...

Egyébként semmi nincs... ÚJ ÉLET... nem dolgozom csak max. 8 órát, van már fizetésem, a gyerekem gyönyörpofa, nem hiztam el, újra sexszelünk és még a főnökömmel és a csaldjával is véd és dac szövetséget kötöttünk, ami egy új bartátség kezdete lehet...

Szombaton voltunk egy gyors önkormi esküvőn...persze jól elkéstünk... de hát nem is mi lettünk volna, ha nem hasonképp alakul :DDDD

Voltunk BABAPA szüleinél, az anyósom megsiratta a gömbölyödő tesetem... :) Szerintem most tudatosult benne a nagymamamság...ennek örült annyira :DDDD

Beszereztem néhány új ruhát az én zsöngyömnek és most magamravaló pocaknacit hajtok...

Kificamodott a bal lábam, azóta is be van vizesedve, illetve egy csomó dokiságon túlvagyok..

Terheléses cukor: - sor beelőz - bejelentkezz - nyuggerek meglincseltek - megszúrtak - megittam 2 deci Tomi fékezetthabzásút - vártam egy órát - közben kicsit bealuszkáltam a váróban -majd újra szuri - majd újra alvás - újra szuri... maradványa: - két drogos kar - eldurrant véna - befeketedett foltok...ennnyi :D...DE NEM VAGYOK CUKROS... cserébe vérszegény igen...de elég durván a védőnő szerint... igen... voltam ott is :)))) ÉS TUDOM A TITKOT... DE -Nem mondom meg... mert van még egy csomó szingli barim, akiken majd jól letesztelem, ha bekapják a legyet...vagy mást... vagy... öööö :DDDDDDDD...Ááááá nem...na, az a lényeg, hogy hogy hajol le a fehérnép... ha zártan - fiú, ha roggyant -lány... ennyi... TAPSVIHAR, OVÁCIÓ

Más nincs...

DE VAN...

SZERELMES VAGYOK!!! :) állandóan...és ez olyan jó, hogy igy élünk... Bódogos... (BABAPA TE VAGY A MINDENEM! - KÖSZÖNÖM NEKED REZSŐT!!!!! de téged köszönlek a legjobban, és ugye milyen szép napunk van?!:DDD - szép... :D)))
 

Jahhh... jut eszembe... NÉV... Tegnap megkérdeztük BABAPA nagypapiját, hogy hogy hivjuk ezt az onokát... erre felcsattan: OLIVÉR!!! - és nem is mondtunk semmit az öregnek... (kieg.: kb. 1 hónapja került fel a listára MARION javaslatára és már azóta emészgetjük egyre nagyobb kedvvel)...talán  hamarosan lesz neve a fiamnak és nem kell PANNInak hivjuk :)))) - Egyelőre úgy néz ki, hogy a Valter, Olivér nevet adjuk neki...illetve ezt a nevet választotta magának... vagy mi... vagy a KARMA...de ezzel még kicsit várok... :)

BRÉKÓ!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr1711959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása