Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

röpül az idő...

2008.12.14. 11:24 - nyilasmisi

hnnnn??????......wwwhhhháááááá...már ennyi az idő??? jelentem 4 hét múlva szülök...na, meg itt a jézi is hamarost... a miki meg már el is ment... de, idén valahogy most minden fontosabb, mint a karácsony...vagy legalább is  más értelmet kapott...asszem, tényleg anyuka lettem... azontúl, hogy már ezen sorok írása közben is könnybelábadt szemmel ülök, mert folymatosan ez az édes katicabogár a hasamban, minden egyes gondolatom tárgya...:) arról nem beszélek, hogy a hiperszenzitivitást a karácsonyi dalok is adják, amiket kb. november óta nyomatok...:))) nem tehetek róla....úgy szeretem őket...és Rezsőci is megnyugszik tőle....(máris a gyerekemmel takarózok :D)

Rövid híreink következnek:

(szégyelem magam, de annyi a dolog, az erőm meg már fogytán...és a blogírásra már semmi kapacitás nem maradt)

  • folyamatos orvos járások (konkrétan már minden napra jut valami:( - mi lenne, ha nem lenné(n)k jól? - ezúton is maxirespect az összes problémával küzdő várandós mammernek! )
  • Rezső jelenleg 2900 gramm 36. hetes graviditásnak megfelelő paraméterek (1 héttel öregebb önmagánál! :)) - 7 cm-es combcsont, fej és has átmárő kb: 32 cm... és nagyon jól van
  • Én összesen 9 kg-val vagyok súlyosabb és eddigi életem legjobb fázisában tengetem napjaim:) (ez persze kamu, mert majd kinyúlok már a melótól, meg a sok rohangálástól, cserében már úgy megyek, mint egy rozzant seggű pingvin, és még tegnap összeszedtem egy "lumbágót" is erre a sexuálisan párducos mozgáskultúrára... :D)
  • ááááhhhhháááááá :D - voltam a héten CTG-n, asszongya a kedvenc hősünk ANNA, a CTG-s asszony...: -"ááá JUDIT!:D, jó reggelt már vártam!!!....öööööö....VIKI...ne, haragudjon...mondom:- Sebaj, már otthon is így hívnak, meg a barátaim is...nyugodtan szólítson így...":D - nem akarok róla beszélni...:)
  • Apacuka összeszerelte Rezső fészkét...illetve még most is szereli... :( - ez valami rettenet!!! semmi szerelésirajz és kb.6 tonna csavar, meg szög, meg az Isten tudja micsoda...azon túl, hogy nincs meg az ágyneműtaróhoz való furnérlemez, ami igazából a fiók alját képezné!? - de mindegy... TARZAN erős, csinál a kis Csitának fekhely... :D - ezúton is kívánok békességben gazdag vasárnapot magunknak! :DDD (most épp a pelenkázó ajtaját fabrikálja, ahol újabb malőr fejlődött ki, mert kb. 3 cm-es rés tátong a 2 szárny közt:) - ja, és ráadaásnak én kiöntöttem egy marék sót az előbb a konyhában - biztos nem lesz semmi baj...ááááá.... minek!? :D
  • a kórházi szett lassan összeáll - van csöcsszopi melltartóm, meg szép új pizsim, marhapárizsi a melltartóba, gigabetét az alfelemnek, csoda pelenka Rezsőnek, meg mindenféle gyógyszertári csoda...ja és persze milliónyi ruha az én gyöngyvirágomnak...(sztem 2 perc alatt ki fog nőni mindent...de semmi nem számít :))- a lényeg, hogy zsönyörűséges legyen...)
  • varázslatos felfedezést tettem a héten... találtam magamról egy csecsemőkori fotót és ezzel egyidőben elővettem Rezsőci 4D-s portfólióját...jelentem: - a kisbabám olyan, mint én....szerintem....de persze csak teljes elfogultsággal...és egyébként azon nyomban szétküldtem az éterben is....hát, persze, hogy anyukám is ugyanazt látja :DDD

hááátttt....assszem nagyjából ennyi....persze, ez így megint nem igaz...ennél sokkal több...csak a derekam betette a kaput és már nem tudok ülni... :))))))

ALIG VÁROM MÁR, HOGY ITT LEGYÉL DRÁGABOGÁR!!!!! APA  már hiperizgul , úgyhogy lszi légy nagyon aranyos és:

  1. bírd ki bent min. január 1.-ig
  2. ne csinálj olyan fura alakzatokat a hasmból, mert APA elájul
  3. ne nyomd annyira a hugyhólyagom, mert mindig attól tartok, hogy bemegy a bugyiba, és nem utolsó sorban fáj is
  4. aludj jó sokat és hagyd ezt meg nekem is, mert már kivagyok, mint a medvebőr, ráadásul mindjárt itt vagy és akkor meg minden időmet veled akarom tölteni...és persze ezt te is elvárod majd...szóval...érted...K.Ö.N.Y.Ö.R.G.Ö.M... :D
  5. végül, de nem utolsó sorban: WE LOVE YOU...

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr89821978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása