Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

édes kisfiam...

2008.11.08. 10:37 - nyilasmisi

Rájötem egy kakifej vagyok....itt ez a remek napló és az elmúlt időszakot csak annak szántam, hogy magamat sajnáltassam, és hogy arról ciccegjek, hogy milyen sanyarú a sorsom...a legfontosabbról szinte említést sem tettem...hogy itt van ez a drága kis kakipók a hasamban....

Nem mondtam egy szót sem arról, hogy:

  • nőőőőlökk, mint a gomba - de még mindig nem pacásodok :D
  • nő Rezsőapa is - de ő sem pacásodik :D (na, jó ez nem is igaz...ő nem nő..., hanem férfi...öööö....de k***va vicces vagyok, így kora reggel:D)
  • és végül, de nem utolsó sorban nő a mi kis szentünk - aki szintén nem nőőő...de ezt itt most abba is hagyom :DDD

Annyira csudapók...mozog éjjel-nappal...szinte egyetlen pillanat sincs, hogy gondolataimból távozna ez az édesdrágaság (szerencsére a testemből sem :D)...viszont azért gáz ez a fene nagy aktivitása, mert:

  1. alig bírok ülniállnifeküdnilenniinnléteznilélegezniélni...
  2. a vizelési ingereim száma=fektetett nyolcas... (és nem csak inger, hanem valósággá bír változni egy mp alatt:))

és itt akkor le is írom...Rájöttem a nagy titokra...A gyerekvárás olyan, mint a karácsony...csak itt tudod, hogy mit hoz a Jézi...legalább nagyjából...és nem tekerik csill-vill papírba, masnival....de a lényeg az érzés...az az édes gyomorgörcsös, mosolygós, csillogószemű várakozás...ez a legjobb az egészben...és a legrosszabb is...nincs olyan dolog, amire erősebben tudnék most koncentrálni...max. időszakosan...és ami, még ezt erősíti az a szerelem, ami számunkra BABAPÁVAL megadatott...és most a legerősebb... nem is értem, hogy sok kapcsolat miért romlik meg a "terhes" időszakban...nem hiszem, hogy a hányinger, a fájások, vagy a rosszullétek elnyomhatják azt az érzelemtömeget, amit az ember a társa iránt érez...én megtiltanám, hogy szerelem nélkül foganjon egy gyermek...meg a fapinákat is betiltanám, akik "csak úgy" bekapják a legyet...meg egy csomó mindent betiltanék még, de azt nem sorolom el, hisz akkor megint nem a kisbabámról írnék...

Annyi kérdés kavarog bennem...

Lehetséges, hogy minden éjjel vele álmodjak?

És az, hogy minden éjjel ugyanúgy néz ki?

És az, hogy minden éjjel ugyanolyan édes?

És az, hogy minden éjjel ugyanolyan szerelemmel vagyok iránta, mint az apukája iránt???

Talán tényleg a szerelem a legjobb szó, az érzés meghatározására, amit az ember a gyereke iránt érez...de az apukák is...ez nemtől független...és a gyermek nemétől is... csak a szerelem az az érzelem gombóc, ami ilyen édes gyomorgörcsös, mosolygós, csillogószeműs...no meg persze a karácsony :DDD

Őrület...de gyönyőrű...és a legdurvább, hogy még 9 hét van hátra... minima....nem merem kiszámolni még hányat kell aludni ahhoz, hogy végre lássuk igaziból...egy szerencsénk van csak...hogy addig lesz még egy igazi KARÁCSONY :DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr91756891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása