Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

Itt van május...ööö július elseje.... naaaa, nyolcadika

2008.07.09. 16:38 - nyilasmisi

Ezt nem fogja senki elhinni... Ilyen (teg)napot... A menny és a pokol egyszerre... Hajnali negyed8-tól úton voltam... Odaballagtam a fognyűvőbe, még épp on time voltam, erre mit kell csinálni? - jelentkezni a "betegterelőbe", ahol nem sokan, kb. 100an álltak sorba... Igy rögtön el is késtem...de sebaj...nem kaptam a pofámra :))) - na, de a pofámba bele...igen - egy szurit, hogy kibirjam a fúrás és fogtömés örömeit... Aztán egy röpke óra alatt új fog, jól söpör :DDDD

S, már pörrenek is tovább az édes, drága Önkormiba, ahol az új jogositványom, és friss vállalkozói igazolvényom kiváltása a cél. - Na, de mikor? - Wháááááááá - sorolnám... megérkez, sorszám letép(rögtön 2, hisz 2 dologra kell koncentrálni), megülés a tömegben, néma zsibbadás, enyhe szájbiggyedés ( jelzem, most jöttem, a fogászatról és még nincs szám, meg pofazacskóm:D) - lágy pislákolás és huss már is el repült másfélóra és NEM TÖRTÉNT SEMMI.... Mennem kellett... se vállalkozói, se jogsi :(

10:55 - Tarkóredő vizsgálat - most ugrik a majom a vizbe---Annyira izgultam, akartam, hogy jól legyen a babám és ne essék bántódása és ne csak ilyen rövidke élet legyen az övé... Bejelentkeztem, leültem, bámészkodtam, bambultam, füleltem...stb. Majd félórányi semmi után, megszólitom a szomszéd kismammert, hogy valahova még be kell jelentjezni, vagy mi a vérnyúl van? - erre ő: - jah, nincs orvos, arra kell várni... Whhhááááááááááá megint... akkor ezért kellett 2 héttel hamarabb bejelentkezni, IDŐRE???áááháháháháháhááá :D

Na, sebaj...kis üldögélés -éééésssssssssss -NYILASMISI - szólitottak....be is perdültem, majd hatalmas szerencse ért...(nem, nem kakált le egy madár sem:)))) - megcsinálták ingyen a Down-kór szűrést, vérből... csak egy aranyos volt a sztoriban, hogy ultrahang előtt szúrtak meg és minden eddigi tapasztalat ellenére, párperc eltetltével is bugyogott a vér a karomból és igen érdekesen, amolyan féloldalasan toltam le a gatyám, illetve sózsák jellegben dobtam fel magam az asztalra (jelentem, 90/60 a vérnyomásom, igy nem tudom mi a f@@@tól véreztem ennyire? :)))) Na, de el is értünk a napfénypontjához: LÁTTAM A GYEREKEM!!!! - OTT VAN ÉS MOZOG:..sikitás :))))))))))))))) Láttam, mind a 10 kis ujját (hál'Istennek nem egy kézen:D) - a fejét, lábak, lábujjak, minden gyönyörű kis porcikáját... És nem volt UFÓ-szerű és nem volt ronda, hanem egy édes, kis pöttöm... és úgy hadonászott, mint mikor 2 kézzel kiabálunk, hogy: HELP, vagy nagyon akarunk integetni egy rég nem látott ismerősnek a tömegből... Igy tett Ő is... a kis BAB-unk... Bevallom hősiesen, elpittyedtem...nem kicsit... Na, jó nem bőgtem, de némi kis könny beúszás azért megvolt...(Sajnos, fotót nem kaptam, de sebaj, megyek este nődokiba - gondoltam)

Összeszedtem magam villámgyorsan, lemostam a száraz vért a karomról és röpültem is tovább... csak, nem az Önkormiba....ááááhhhááááá... DE!

Megérkezik, sorszám tép, KETTŐ, ül, áll, bambul, dumizik a nyuggerekkel és hussssss, már meg is van a válllakozói... DE A JOGSI LENNE A LÉNYEG!!!....ahhh....újabb 1 óra és sitty-sutty ott is ültem: A TIZENHETES ABLAKBAN - a menyországkapujának tűnt, esküszöm... Aztán jött a rettegés foka: Fáradjon be a fülkébe - FOTÓÓÓÓÓ....ehhhh... újabb LEGOhaj és horrorfej... ISTENEM... De, nem... Ma, még ez is sikerül... SZÉP VAGYOK, AZ ÚJ OKIRATON... ez kb. 14 éves koromban, az első személyimen volt igy utoljára... Mission acomplished - megvan minden, amit akartam... Igaz, hogy már délután kettő óra van és még nem ettem semmit, de sebaj...haladok (ja, és nagyon vág a vizelet)

Na, de még nincs vége a mai napnak... 18 óra, NŐGYOGYI... Lesz fotóm...és kiderül mennyit dagadtam... Randi Marionnal, behaladás az intézetbe, majd: MEGLEPI - a doktor épp szülést vezet, valahol... menjek oda egy másik ablakhoz, adnak új időpontot... mentem, kértem, adtak...július végére... na, de kérem szépen, addigra megszülök!!!... Mondták, haladjak tovább egy másik asszisztenshez...haladtunk... lett új időpont - EGY HÉT MÚLVA UGYANITT....yyyuuuupppiiiiii

 

Hát ennyi....ez történt ezen a szép napon... (nem készültem ki, mint a medvebőr...ááá... minek?) :))))))))))))))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr15560755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BABAPA 2008.07.10. 10:02:00

Szia bodaram......Bocsika a tegnap undok voltam de minden összeszaldt!!!!!!!Szeretlek.......És akkor a csirkét már nem is említem....:))))))))
süti beállítások módosítása