Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

hiccough...

2008.11.21. 15:11 - nyilasmisi

Ezt nem hiszem el... CSUKLIK A GYEREKEM!!! :DDD De nem ám olyan kis bénán...és rövid ideig...hanem, mint egy őrült egér...és már nem csak este, hanem akár hajnalban, vagy kora reggel...a legeslegeslegeslegjobb, hogy az első ilyen komolyabb aktivitásának édesapája is tanúja lehetett...(2 napja történt) annyit nevettünk rajta...(gonosz, vén szülék :))) - de aztán mindig megkegyelmezek neki, és átfordulok valamelyik oldalamra és végül minden elcsendesedik (ebből mindenki pontosan levághatja, hogy ez csak háton fekvésben létező jelenség:D)

annyira várom már, hogy lássam... ez már nem olyan, mint a karácsonyt várni... ROSSZABB :D Főleg, hogy még a szilveszteren is túl kell esni, hogy valóban megkapjam az ajándékom...

A másik nagy baj, hogy lassan már mindent megvettem neki... akkor most mivel töltsem a várakozás hosszú pillanatait...??? :) - még jó, hogy mindjárt karácsony és mehetek shoppingolni a rokonoknak :DDD... viszont a testem tartalékai sajnos, kezdenek kimerülni...rendesen... Rezsi annyit mocorgózik, hogy szétszakad a hasfalam, és nem tudok állni, se ülni, se feküdni... és még 4 hetet tuti dolgozom....huhhhhhhhhh...és addig még egy költözés is a nyakunkon van...nemnem...nem lakás... munkahely...ráadásul olyan helyre, ahol nem tudok majd parkolni, és 3 emelet magasságban van, lift nélkül...:D...marad utazásra a BKV...tehát vehetek bérletet :D - de sebaj... BABAPA legalább randarílozhat az autóval, meg az új jogsijával...ami majdnem 1 hónapos... :D - megzabálom.....viszont nem nekem kell befuvaroznom magam a kórházba...

IIIIssssssssssssstenem...de be vagyok szarva... minnyá megyünk szülni... :D hazudnék, ha azt mondanám nem vagyok összerottyanva tőle...de héten megnyugtatott a szerelmem...jön velem szülni... és asszem szükségem is van rá....sokáig nem akarta...de talán most a saját lelke és a vágyódása a gyermeke után, ami generálja azt, hogy velem/velünk legyen...és különben is...ki más lenne ott velem...AZ ANYÁM!???...sokan ezt az utat választják, de én ezt titkon mindig is siralmasnak tartottam...az anyjukkal szülnek???....baaazzzdddgeee.... én imádom anyukámat, de ez nem az a szitu....akkor már inkább egyedül....de én nem vagyok egyedül...itt van az én hatalmas mackóm, aki mindig ott van, ha bajban vagyok...és majd akkor is ott lesz...

Ooooooo...jut eszembe... voltam nődokkernél, meg védőnőbe is.... minden tök kaffinger a bébivel (ez nem is kérdés)...és persze közeleg a vég, így sűrűsödnek a látogatások is, a mindenféle üzemegységbe...van gyermekorvosom is (de még meg kell látogatnom, hogy ne csak egy név legyen a papírjaim közt)...ja és ma megyek UH-ra (remélem lesz új fotóm)....meg jövő héten CTG - olyan mint az EKG, csak egészen más....nem rólam, hanem a fiamról szól...de nem is ragoznám túl...úgysem tudom, hogy mi az :D

Végül, de nem utolsó sorban....NYOLC, jelentem 8 kg az össz súlygyarapodásom...TTTÁÁÁDDDÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁMMMMMMMMMM....VILÁGSZÁM :D!!! a legnagyobb boldogság számomra....nem vagyok paca...szép vagyok...és sexipók...leszámítva a kis oldalpufimat...de hát, az meg szinte kötelező, hogy legyen... :))))

Asszem más nincs...

Ja, de van... BOLDOGSÁG... NA, az van...;) (szeretem, hogy szerelemben tudok élni a másik felemmel és szeretem, hogy ennek a gyümölcsét hordom...)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr2781378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska 2008.11.22. 14:20:58

De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szüléstől ;) aki ilyen vagány:))
további minden jókat!
süti beállítások módosítása