Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

esik a hó, az első hó...

2008.11.25. 17:11 - nyilasmisi

és az egész utca csupa...LATYAK... :D De nem volt ez mindig így... szombaton, mikor megláttam, hogy esik némi kis égi termék, rövidke könnybelábadással konstatáltam, hogy hamarosan karácsony...és a karácsony nekem nem jelent most csak egyet: MINNNYÁ' ANYUKA LESZEK :)))

Szóval, drága Rezsőci...megvolt az első havazás is...milyen kár, hogy csak amolyan mutiba jött...nem is mentem rá a hóangyalka "csinálásra", ugyanis milyen viccesen festettem volna, ha a betonjárdán fetrengve próbálom éreztetni a babámmal, hogy milyen is, ha az ember föl-le lengetve végtagjait megalkotja a remekművet a friss havban.. :D

Na, de tegnap adtam a "hóérzésnek"...meg ő is nekem... Eljött a nagy nap, elindultunk BABAPÁVAL az önkormiba, hogy névre vegyük a kis kakást...persze a város 2 különböző pontjáról...és mivel egyikünk gyalogszerrel, másikunk autóval látott neki a küldetésnek, így simán más időkontinuitásba léptünk :) Jelzem én voltam az autós...meg azt is, hogy 2 óra alatt tettem meg, az amúgy 30 perces távot...milyen szép is a havazás... - gondoltam... DE NEM BUDAPESTEN!!!!!! és mindeközben többször is velőtrázó üvöltésbe kezdtem a kocsiban...természetesen BABAPA már rég a helyszínen várt ránk, mint hős szerelmes...ááá nem ázott ronggyá...és nem is tavaszi edzőcipőben volt (egyem azt a hülye felyét!!! - SZRTLK Mackópofa! :D)... a lényeg, hogy nagy nehezen célba értem...elcsúszkáltunk szépen az polg.mest.hiv remek épületébe... (persze ez nem ilyen gyönyörűségesen történt és nem is kéz a kézben a varázslatos havazásban... üvöltve és magányosan, ki-ki a maga tempójában)...a lényeg, hogy belibbentünk és...TÁÁÁÁDDÁÁÁÁMMMMMMMMM... VÉGE AZ ÜGYFÉLFOGADÁSNAK!!!...ááááhhháááááhhhááááááááá :DDDDDD

Azonnal bőgni tudtam volna... de kemény voltam....aranyosan és bárgyún vigyorogtam az ügyintézőkre és szinte megköszöntem, hogy milyen kedvesek, hogy elhajtanak a faszba...(ohhh pardon:))...na, mindegy...szóval, a lényeg, hogy Rezsőcinek még nincs apukája...illetve csak dugiba :))) ő most még csak egy törvénytelen kis zabigyerek... :D De ettől imádjuk ennyire... ez is mekkora szarság...miért kellünk mindketten ehhez a tortúrához...én beszereztem minden papírt, hogy tökre terhes vagyok...a szerelmem meg vígan akar ennek a petefejnek az apukája lenni, akkor miért nem hagyják??? minek kell egyszerre megjelennünk? - mit hisznek ezek? - nekem munkám van...és persze a szerelmemnek is...és ennek köszönhetően kész horror, hogy mi egyszerre, egy időben, egy helyen...de ne aggódj drága kisbabánk...lesz neked HIVATALOS apukád...csak, hogy mindenki örüljön...

Jövő hétfő új élet, új próbálkozás... :D

Röviden, így múlt el az első gyönyörű havas este... na, jó nem volt gyönyörű és nagyon rossz volt...olyan nagyon összevesztünk BABAPÁVAL és annyira stresszessé sikeredett ez az este, hogy az valami fergeteg...és mind2en olyan lelkifurival voltunk, hogy csak na...nem szeretem, ha veszekszünk...és ő sem...főleg mostanában...annyira szeretjük egymást, mint még soha és most minden egyes kis civakodás is 1000x-es fájdalom nekünk...de túlvagyunk rajta...és imádjuk egymást...és igazából semmi baj... a bürokrácia meg bekephatja...meg a havazás is...főleg, hogy olvad... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr49788101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása