Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

szerinted...

2008.08.20. 14:12 - nyilasmisi

fura, hogy beszélek a gyerekemmel???:))) - de nem ám, csak úgy magamban....hangosan, jól érthetően, kissé ugyan affektálva, de egyáltalán nem csöndben... valami belső késztetés, vagy nem is tudom micsoda, de egyszerűen muszáj, hogy szóljak hozzá, hogy megosszak vele dolgokat...stb. tegnap pl.: csak egyszerűen tudattam vele, hogy van akváriumunk és majd azt fogja nézegetni, és arra fog elálmosodni a vállamon... lehet, hogy azért beszélek hozzá egyre többet, mert nagyon aktív mostanában...többször nekilendül naponta és egyik hasfalamtól elrugaszkodva úszik a túloldalig és közben lágy buborékolással adja tudtomra, hogy itt van és foglalkozzak vele...

 

Szóval, a lényeg... lehet, hogy hülye vagyok de jól esik, hogy dumizunk és annyi helyen írják, hogy hasznos... Hát én azt akarom, hogy a gyerekem megismerje a hangom és mosollyal az arcán érkezzen erre a világra...

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr17624557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.21. 09:18:36

Szia!
Én a Google-n keresztül most jutottam el hozzátok. :) Gratulálok a kispasihoz. :) Mi kb. 2 hete tudtuk meg, hogy nekünk is kukac van a kicsi lába között. :)
Ha gondolod, nézz be hozzánk:
picurom.blog.hu
süti beállítások módosítása