Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

brrrRUHAhaha...

2008.07.03. 13:06 - nyilasmisi

Arra gondoltam, legyen a mai téma az öltözködés...

Viszonylag szerencsés vagyok, hisz a terhességem előtt tartottam egy kis fogyókúrát, igy az eddigi hizásommal odajutottam, ahol fogyi előtt voltam :))))) Igy a ruhatáramat csak nagyon kismértékben érinti... illetve érintette... asszem lassan elkezdhetek nézelődni komolyabban ruci ügyben... Na, de mire is lesz/lehet szükségem:

 

  1. fehérnemű - egyelőre az kell legkevésbé, hisz eddig is Bridget Jones bugyikat hortam az jó lesz továbbra is... csöcstartó - na, azt jobb nem tudni - a kb.30 darabból 2-t tudok hordani, igy ez látszik a legégetőbbnek - ám sajnos, a kismammer cicifixek nem éppen a sexuális vágy  gerjesztői. - Szegény BABAPA-t elvittem a múltkor fehérneműsbe és felpróbáltam 1-2 ilyen csodát - szegény nagyim is bizos ilyet hordhatott a 30-as években- a Zuram meg is mondta:- "Tetted le - Erre én még nem vagyok felkészülve..." :DDDD Nem is vettőnk semmit :)
  2. zokni - na, az nem kell - hacsak nem dagad tovább a lábam a melegtől...
  3. felsők, toppok - itt már biza lesz teendő - de az a baj, hogy amilyen kusza stilust én hordok, olyat egyre kevésbé tudok kismamiként... nem értem miért nem lehet folytatnom azt a rock n' roll-t, amit szeretek? - de nem baj, majd megoldom... veszek jó nagy méreteket, mert hál' Istennek a pufi divat is kezd modernizálódni igy jó eséllyel rúgok labdába...
  4. gatya - a legdurvább - még alap esetben is 100 évente tudok egy nacit venni, mert olyan fura, körte forma vagyok... szóval, ebbe bele sem akarok gondolni :DDD - habár, lehet, hogy a gumis derék megtalálása egyszerűbb lesz és nem kapok sirógörcsöt az első adandó alkalommal:)))

És még persze biztos nagyon sok minden kell, hisz az elbálnásodás őszre, télre várható - igy képbe kerül még a kabát téma is - de még nem MOST :). Viszont egy nagy szerencsém van. A jojo effektus végig kisérte a családom összes női tagját, igy tuti, hogy mindenkinél találok majd valami dugi nagyméretet :D

Egy a lényeg, hogy nem akarok egy kertésznadrágos, lebernyegszoknyás, bőpólós unditehén lenni. Igyekezni fogok, hogy minden hizásom ellenére a Földkerekség legdögösebb kismammere legyek, és a jelenlegi vagányságom ne szoruljon háttárbe. Kérek mindenkit, hogy azonnal verje be a fejem, ha el kezdenék "lányosodni", vagy bodoritanám a hajam, (monjuk ma reggel pont valami ilyesmit csináltam - és a sminkem is kezd babásodni - pink, meg ilyenek: ))))) vagy ne adj Isten Brie (szüli feli) szerű bájvigyor ül ki a fejemre és muffint sütök a szerelmemnek, meg rózsaszin virágokkal és lakástextilekkel veszem majd körbe magam...(tovább már nem is kalandoznék) - na, ilyenkor jöjjön az ököl és azonnal nyomjatok a fejemre valami zúzós 50 cent vagy 2PAC rappat, hogy visszataláljak saját valómhoz :))) -

Egyetlen kérésem van - TOKIO HOTEL-t semmiképpen NEEEEEEEEEEEEEEEEE............ :DDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr59551135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása