Kommentek

  • manner: azóta mindig jövök :) tényleg nagyon szívesen olvasnálak tovább :) köszi a jókívánságokat :):) A... (2009.01.23. 13:00) itt a vége...
  • Zsuzska: De király, én is ilyen szeretnék lenni, amikor terhes leszek! nem is hiszem, hogy félsz a szülést... (2008.11.22. 14:20) hiccough...
  • nyilasmisi: Látjátok, én mondtam, hogy ez a terheség nem tréfaság!!! :DDD (2008.10.21. 08:19) bébibogyó...
  • nyilasmisi: Kedves Zsuzska, köszönöm a látogatást és a kommentet :) Továbbra is szivesen látunk! :D (2008.10.20. 09:01) a kis vasgyúró...
  • Marion: végülis, lehetne Cézárnak is hívni... ugye... az már szinte Császár... :))) (2008.10.01. 11:39) update...
  • Marion: lecserélted a mocskos pofámat??? naszép... ;) (2008.09.27. 11:48) szégyellem...
  • Marion: itt is kifejezem örök hálámat. a lányszöktetésért és nagyon örülök, hogy együtt nézhettünk gyereká... (2008.09.14. 22:08) nem a ruha...
  • BABAR: Nem akarom tudni! :-DD (2008.09.10. 17:57) na, mit találtam már megint? :D
  • BABAR: Mucikám, nem szabad idegeskedni!! Semmi nem számít, csak REZSŐ!! Minden más magasról le van hmmmm!... (2008.09.05. 12:43) elegem van...
  • nyilasmisi: Marion!!!! Tsokollak!!!!...jó lenne már talizni...de semmi erőszak...várunk rád türelemmel....ölel... (2008.09.03. 10:49) Brotherhood...

pót...

2008.09.18. 16:23 - nyilasmisi

Na, végre újra itt... :) Katasztrófa volt az utolsó 1 hét... illetve mégsem...vagy mégis? :DDD

Sorolom:

  • melóhelyi kakker - újkampányok, nagyjából napi 12 óra meló, szemkifolyásig számitógépes elfoglaltság, vagy csinibeöltözős ügyfélhez kijárós...
  • lakásfelújitás - minden mennyiségben - ablakfestés, komplett lakásrepair...

 

ENNYIIII????.... ENNYIIII....de ez épp elég... amit mi túléltünk... 3 nap alatt kész lett minden... és már csak egy kis minitaka van hátra és voilá.... jöhet Rezső:D annyira várjuk már... de tényleg... más se sincs már a kis életünkben...csak ő... na, meg MI. a nagy M-nél...

hihetetlenül eltávolodzunk egymástól... ezt most furcsa lehet olvasni, de igy van...nincs baj, csak a sok dolog elsodort minket egymástól...de nagyon...viszont, egy nagyszerű dolog van...hogy ezt mindketten látjuk, érezzük és nem hagyjuk, hogy tartóssá váljon a szitu... talán most 7vgn... talán... de nagyon remélem, hogy valóság lesz és nem csak igéret... már egy kis összebújás, vagy akármi elég lenne....de az csak a miénk legyen...és ne a porcicák, a szarvakarás, valami látogató, vagy a pénzkérdés legyen ott kettőnk közt...csak MI...ő meg én (no, meg Rezső titkosan:))

Na, de férre a tragédiát, hisz alapvetően szerelem van... és még egy nagy csoda... a mi kis kukipókunk egyre aktivabb... olyan poziciókat talál odabenn, hogy az valami csoda :DDD A hasam egész furán el bir deformálódni és édesen meg lehet markolni őt...BABAPA midig betojva nyúl oda ilyenkor, mert attól tart, hogy összenyomjuk, meg hogy megsértődik... :DDDD pedig nem is...

Egy dologra viszont rájöttem...szereti a zenét... főleg azokat a számokat, amiben nagy létszámú kórus hallható... vagy például mikor gyerekdalokat hümmmögök neki, vagy halandzsázok... pl.: tegnap is az egyik hasnyújtási akcióját igy akadályoztam meg...elciceregtem neki egy "menj vissza szépen a helyedre" cimű népi balladát :DDD - jelentem hatásos...rendszeresiteni fogom :))))

Összességében nagyon jó gyerek...olyan jól viselte ezt a rengeteg fizikai munkát is, meg a rengeteg stresszt, és hogy egy hétig szinte hozzá sem szóltam...és BABAPA SE!!!  Drága kisfiunk! Bocsáss meg nekünk és ISTIBIZ apa és anya nagyon imád, csak most miattad gürizünk és ezért szenvedtél most egy aprócskát...de új élet... BABAPA holnap hazajön és miénk 3 darab majdnem egész nap...nagyon várom...mint valami nagy ajándékot...

Jut eszembe 2008. 09. 16-án betöltöttem 29. élet évemet... Jól vagyok...sőt nagyon jól...de talán ez a terhességemnek is köszönhető, meg az élet apró örömei...mint pl.: az új otthonunk...mint egy IKEA katalógus :DDD (az IKEA-ról van egy nagyon jó sztorim, de ezt csak a BARÁTAIMNAK tarogatom 7vgre - jobb nem tudni :)))... na, mindegy... 29 lettem és isten király kismammer fazonom van, aranyosan gömbölyödöm és csini vagyok, meg trendi, meg nem hiztam és van egy zsönyörű emberem, meg egy kisfiam...kell ennél több???... csak a fizum kéne és teljes lenne az öröm, de erről a témáról szintén ne beszéljünk:(

Na, hát ennyit kivántam pótkává jellegben leirni...

csak még egy gondolat: - "7vgn közös szülinap kisfiam, az összes tündérkeresztanyukád jelenlétében!!!! YYYUUUUPPPIIIIII... :)))) "

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malter.blog.hu/api/trackback/id/tr4670093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása